Dovolená na Zakynthosu 2021 | 2. část


Na úterý 10.8. jsme si zaplatili výlet za želvičkami lodí se sklem. Nejdříve se loďka vydala do moře hledat nějakou želvu na fotku. Kapitán ji našel celkem rychle, v té vodě vypadá jako velký černý kámen. Čekali jsme, až se vynoří, kvůli nadechnutí se. Vynořila se tak sotva na dvě sekundy. (Mám to na videu, ale fotku jsem nestihla, a teď si říkám, jestli by nebylo lepší nenatáčet a jen se koukat. No nevadí, i tak jsem byla nadšená.)




Potom jsme se vydali k ostrovu Marathonisi, kterému se říká "želví ostrov", protože tak trochu jako želva vypadá. Na hodinu jsme zastavili na pláži Marathonisi, kde jsme měli čas na koupání. Když jsme k ostrovu dojeli, čekalo nás nádherné překvapení. Kapitán už z lodi viděl, že se na pláži vylíhla malá želvička. Všichni se kolem ní shromáždili a snažili se ji vyfotit. Byla nádherná. Museli jsme uhýbat, abychom nezacláněli a ona viděla moře, kam se má dostat. Byla z nás zmatená. Po nějaké době se dostala do vody a já jsem si odložila věci a šla si zaplavat.


Pokud se budete chystat na ostrov Marathonisi, vezměte si s sebou potápěčské brýle. Je tam plno rybiček a hned kousek od břehu je hloubka, takže já neplavala daleko od pláže.

Když jsme se vrátili do loďky, vydali jsme se k jeskyním Marathonisi. Kapitán naladil krásnou atmosféru tím, že nám při proplouváním jeskyněmi pustil píseň I Will Always Love You od Whitney Houston.

Poslední zastávkou byly jeskyně Keri caves, ve kterých jsme mohli asi 15 minut plavat. Tam se mi moc líbilo a byla jsem nadšená.



Ve středu ráno jsme na pláži Laganas, kam jsme chodili každý den, viděli další želvičku. Bylo to krásné a tam si jí nevšimlo tolik lidí, takže jsem s ní potom mohla plavat až na hloubku a doprovodit ji.




Ve čtvrtek jsme si na hodinu zaplatili šlapadlo. Na hloubce na moři bylo krásně a šlapadlo mělo i střechu, tak jsme se nespálili. Ale želvu jsme nenašli.

Komentáře

Oblíbené příspěvky