Dovolená na Zakynthosu 2021 | 3 .část

V pátek 13.8. jsme byli na dalším výletě velikou lodí od MyTours. Tento výlet mají dvakrát denně, první výlet začíná asi v 9:00 a druhý začíná asi v 13:30. My si nakonec vybrali výlet v 9:00, což se později ukázalo jako výborná volba, protože ráno bylo příjemné počasí. Autobus nás vyzvedl kousek od hotelu asi kolem 8:00 a odvezl nás do města Zakynthos.

Do lodě jsme nastoupili asi v 8:45. Nejdříve jsem si chtěla jít sednout nahoru, kvůli výhledu, fotkám, větru, který nahoře foukal, ale nelíbilo se mi tam. Nedošlo mi, že když je to na otevřeném vzduchu, tak se tam bude moct kouřit a taky tam nějací Italové hulákali jak šílení. Takže jsme po deseti minutách odešli dolů. Tam bylo lépe a potom jsem zjistila, že tam jsou dveře, které vedou na příď, kde taky mohlo pár lidí sedět a skoro nikdo tam nebyl.

První zastávka byla na pláži Navagio, která je známá díky vraku lodi (‚Shipwreck beach‘), který na ní je. Kvůli tomu, že je to známé turistické místo, tam bylo také stovky lidí. Na fotce je vidět, jak pláž byla plná. Nafotili jsme spoustu fotek a já jsem šla na chvilku do moře. Byla jsem jen u břehu mezi dalšími lidmi, ke břehu přijížděly pořád nové lodě. Moře tam ale bylo nádherné a voda příjemná.





Druhou zastávkou byly Modré jeskyně (Blue caves). Měli jsem necelou půl hodinu na to, si v nich zaplavat. Bylo to krásné a měla jsem s sebou potápěčské brýle. Viděla jsem, jaká je tam hloubka a rybičky, které plavaly těsně pod hladinou.



Poslední zastávka byla u pláže, kde vyvěrají zdravé sirné prameny. Loď zastavila asi 50 metrů od pláže a měli jsem zase necelou půl hodinku na zaplavání se v moři a užití si léčivých pramenů.

Asi v 13:30 jsme se vrátili zpět do přístavu a autobus nás odvezl do hotelu.

Toto byl poslední článek z naší dovolené na Zakynthosu. Byla to nádherná dovolená, moc mi to tam chybí a doufám, že se tam brzy zase podíváme.

Komentáře

Oblíbené příspěvky