Imagine you’re in New York and it’s Christmas ...

Představte si to:
Jste ve svém oblíbeném antikvariátu a prohlížíte regály. Dostanete se do oddělení, kde mají knihy vašeho oblíbeného autora, a tam, nenápadně vklíněný mezi dobře známé hřbety knížek, se na polici schovává červený zápisník.
Co uděláte?
Myslím, že je to celkem snadná volba:
Vytáhnete ten červený zápisník a otevřete ho.
A pak uděláte, cokoli po vás bude chtít.

Takto začíná kniha s názvem Dash & Lily - kniha přání, kterou jsem dnes dočetla. Byla velmi čtivá a moc mě bavila. Při prvních stránkách mě zarazilo, že je Dash tak cynický, a bála jsem se, že se mi ta knížka nebude líbit, ale po pár kapitolách jsem ho lépe poznala a oblíbila si ho.

Ve vyprávění kapitol se Dash a Lily pravidelně střídají, takže máte možnost je oba lépe poznat. Moc se mi líbilo, že Rachel Cohn a David Levithan si jednotlivé kapitoly (Rachel psala kapitoly Lily a David psal kapitoly Dasheho), které napsali posílali na e-mail, ale nedomlouvali se, jak se bude příběh dál vyvíjet, což bylo jako zajímavost napsané na konci knihy. Tento způsob psaní mi přijde kouzelný.

Během toho, co jsem četla knížku jsme zároveň s mamkou a bráškou koukali na stejnojmenný seriál na Netflixu. Seriál byl také moc krásný a zhlédli jsme ho za pár dní. Obvykle jsme si ho pouštěli po jednom dílu, ale poslední tři díly byly tak dojemné, že jsme je viděli všechny za jeden večer.
Už si plánuji, že si příští Vánoce přečtu další díl.



Četli jste Dash & Lily nebo jste viděli seriál? Jaké knihy jste si vybrali vy na čtení na předvánoční dobu? Budu ráda, když mi napíšete do komentáře.

Komentáře

  1. Dash a Lily jsem vydělá seriál, a zkoumal jsem ho za dva dny, je strašně moc hezky udělaný, a určitě se podívám i na knížku

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky